Regulamin
§1
Zasady ogólne
1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, zasady
zawierania umów, rezerwacji pobytu, płatności za usługi, odpowiedzialności oraz
korzystania z Obiektu „Orla Village Bukowina”.
2. Niniejszy
regulamin określa warunki korzystania z Obiektu „Orla Village Bukowina”.
Złożenie rezerwacji w Orla Village Bukowina jest równoznaczne zaakceptowaniem
przepisów niniejszego Regulaminu.
3. Pod pojęciem Obiektu rozumie się apartamenty i pokoje
zlokalizowane pod adresem ul. Słoneczna 1, 34-530 Bukowina Tatrzańska
4. Pod pojęciem
Apartamentu i Pokoju rozumie się każdorazowo jednostkę składającą się z pokoju
i łazienki na wyposażeniu którego znajduje się każdorazowo aneks kuchenny
umożliwiający przygotowywanie posiłków we własnym zakresie.
5. Pod pojęciem Wynajmującego rozumie się podmiot
dysponujący i zarządzający Obiektem, tj. Firma VIKA Katarzyna Witek ul.
Słoneczna 1, 34-530 Bukowina Tatrzańska posiadający NIP 736-157-40-80.
6. Pod pojęciem
Klienta rozumie się osobę, która zamierza złożyć lub złożyła rezerwacje w Obiekcie
na swoją rzecz lub na rzecz innej osoby.
7. Niniejszy regulamin dotyczy każdego Gościa korzystającego
z Obiektu „Orla Village Bukowina”
§2 Przedmiot Umowy
1. Przedmiotem Umowy
jest krótkoterminowy najem Apartamentu lub Pokoju oferowanego przez Wynajmującego
za pośrednictwem systemu rezerwacyjnego udostępnionego na stronie internetowej
lub portali pośredniczących przy zawieraniu umów z Wynajmującym
2. Wynajmujący
zobowiązany jest do udostępnienia Klientowi lokalu zgodnego z opisem zawartym w
systemie rezerwacyjnym udostępnionym na stronie internetowej lub portalu
pośredniczącym przy zawieraniu umów z Wynajmującym i w terminach określonych w
rezerwacji, a Klient zobowiązany jest do zapłaty Całkowitej Ceny Usługi
określonej w procesie rezerwacji.
3. Dokonanie
rezerwacji przez Klienta za pośrednictwem systemu rezerwacyjnego udostępnionego
na stronie internetowej lub portalu pośredniczącego przy zawieraniu umów z
Wynajmującym jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu oraz z
zawarciem Umowy o krótkoterminowy najem lokalu pomiędzy Klientem i
Wynajmującym.
§3 Usługi świadczone
przez Obiekt
1. W Obiekcie „Orla
Village Bukowina” Wynajmujący świadczy usługi turystyczne, w tym w
szczególności usługi hotelarskie w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997
roku o usługach turystycznych, za wyjątkiem usług w zakresie organizowania
imprez turystycznych oraz pośredniczenia na zlecenie klientów w zawieraniu umów
o świadczenie usług turystycznych.
2. W cenę
wynajmu pokoju wliczone są standardowo:
a. pobyt w pokoju z łazienką oraz aneksem
kuchennym;
b. zużyte w związku z pobytem
media;
c. sprzątanie pokoju po
zakończeniu pobytu (z wykluczeniem aneksu kuchennego);
d. pościel i ręczniki (komplet
dla każdej osoby zgłoszonej w rezerwacji);
e. dostęp do oferty programowej
kilkunastu kanałów telewizyjnych na telewizorze;
f. udzielanie informacji
związanych z pobytem;
g. wysprzątanie apartamentu,
wymiana ręczników i pościeli po siódmej dobie pobytu, nie częściej niż raz w
tygodniu (po uprzednim zgłoszeniu chęci).
3. W dbałości o wysoką jakość
usług Wynajmujący zapewnienia Klientom:
a. warunki komfortowego i
swobodnego wypoczynku;
b. bezpieczeństwo pobytu, w tym
bezpieczeństwo zachowania tajemnicy oraz przetwarzania informacji zawierających
dane osobowe;
c. profesjonalną i uprzejmą
obsługę;
4. Wynajmujący w ramach
funkcjonowania Obiektu „Orla Village Bukowina” zapewnia dostępność obsługi
recepcyjnej w Obiekcie od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem dni ustawowo
wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 21:00 po uprzednim kontakcie (kontakt:
telefon +48 18 20 771 63, komórka +48 603 500 514, e-mail:
rezerwacje@orlabukowina.pl).
5. Wynajmujący nie zapewnia
posiłków w ramach usługi zakwaterowania, niemniej stwarza Klientom możliwość
przygotowania posiłków we własnym zakresie w komfortowych warunkach. W każdym
pokoju znajduje się aneks kuchenny wyposażony w chłodziarkę, płytę grzejną, zlewozmywak,
blat roboczy, czajnik, zestaw naczyń i sztućców oraz zastawę stołową.
Korzystanie z aneksów i ich wyposażenia odbywa się na wyłączną odpowiedzialność
Klientów. W szczególności Wynajmujący zwraca uwagę na konieczność zachowania
należytej ostrożności w odniesieniu do dzieci i ograniczenia ich dostępu do
gorących urządzeń i naczyń oraz ostrych narzędzi.
6. Usługi świadczone przez „Orla
Village Bukowina” zgodne są kategorią oraz standardem.
7. W przypadku wykrycia
nieprawidłowości w wykonaniu usług, wszelkie zastrzeżenia należy zgłaszać w
recepcji, mailowo na adres rezerwacje@orlabukowina.pl lub pod numerem telefonu
+48 603 500 514.
§4 Doba pobytowa
1. Apartament
i pokoje wynajmowane są na doby pobytowe.
2. Doba pobytowa rozpoczyna się o godzinie
14:00, kończy o godzinie 11:00 następnego dnia.
3. Klientowi
przysługuje pobyt w Obiekcie w okresie sprecyzowanym w potwierdzonym przez
Wynajmującego zamówieniu.
4. Prośbę o
przedłużenie pobytu, Klient powinien zgłosić pracownikom recepcji jak
najszybciej.
5. Jeśli Klient
zamierza przedłużyć pobyt w Obiekcie, powinien zgłosić życzenie przedłużenia
pobytu
dzwoniąc pod nr telefonu +48 603 500 514, najpóźniej do godz.
20:00 dnia poprzedzającego upłynięcie terminu pobytu, przy czym Wynajmujący
zastrzega, iż życzenie Klienta zostanie spełnione wyłącznie pod warunkiem
dostępności tego samego lub innego apartamentu oraz, że mogą zostać naliczone
wyższe opłaty za pobyt w związku z ewentualną zmianą standardu (rodzaju)
apartamentu. 6. Jeśli Klient zamierza skrócić pobyt w Obiekcie, powinien o tym
fakcie niezwłocznie poinformować personel dzwoniąc pod nr telefonu +48 573 015
565. W związku ze skróceniem pobytu Klientowi nie zostanie zwrócona żadna
różnica. Klient ponosi koszt całego zarezerwowanego pobytu.
§5 Cennik
1. Podstawą
naliczania opłat za usługi jest system rezerwacyjny online publikowany na
stronie internetowej www.orlabukowina.pl przy czym Wynajmujący zastrzega, że
ceny określone w udostępnionym systemie rezerwacji online mogą ulegać zmianie
na potrzeby ofert promocyjnych, ofert prezentowanych w portalach
ogłoszeniowych/rezerwacyjnych, indywidualnych uzgodnień oraz, że w zależności
od miejsca prezentacji, warunki oraz ceny za ten sam produkt lub usługę mogą
być różne. Klient płaci za usługę cenę aktualną w czasie i miejscu dokonywania
rezerwacji pobytu.
2. Dodatkowa opłata
jaka występuje, to opłata miejscowa w wysokości 2zł/os./dobę, płacona gotówką.
3. Należność za
rezerwowany pobyt Klient opłaca przy zameldowaniu lub przy składaniu zamówienia
(dokonywaniu rezerwacji pobytu). Należność za przedłużony pobyt Klient reguluje
najpóźniej w ostatnim dniu pobytu, przed opuszczeniem Obiektu.
4. Płatności
dokonywane przy składaniu zamówienia za pomocą systemu rezerwacyjnego online
udostępnionego na stronie internetowej obiektu mogą być realizowane w formie
tzw. szybkich płatności elektronicznych za pośrednictwem operatora płatności, z
którego usług korzysta Wynajmujący.
5. Płatności w
Obiekcie dokonuje się w formie gotówkowej albo bezgotówkowo przy użyciu karty
płatniczej akceptowanej przez operatora płatności, z którego usług korzysta
Wynajmujący. Akceptowane są karty MasterCard, Maestro, Visa, American Express
(kredytowe, debetowe i biznesowe).
6. Możliwe jest także
zrealizowanie płatności drogą tradycyjnego przelewu bankowego na rachunek
bankowy Wynajmującego nr 76 1140 2004 0000 3602 7461
5013 prowadzony przez mBank, jednakże w takim przypadku kwota należności
musi każdorazowo zostać zaksięgowana na rachunku bankowym przed upływem
wymaganego terminu.
7. W przypadku pobytu
w Obiekcie, który nie został wcześniej opłacony (dotyczy w szczególności
rezerwacji typu „last minute” na krótki pobyt), przypadającego na okres bez
obsługi recepcyjnej w Obiekcie, Klient zobowiązany jest do opłacenia pobytu w
recepcji po wcześniejszym skontaktowaniu się z osobą odpowiedzialną nie później
niż w terminie 3 dni od zakończenia pobytu w Obiekcie.
8. Za opłacone usługi
Wynajmujący wystawia dokument sprzedaży, którym może być – zgodnie z wyborem
Klienta – paragon fiskalny lub faktura VAT. O chęci otrzymania Faktury VAT
Klient powinien poinformować przy dokonywaniu rezerwacji. W razie braku takiej
informacji na podczas zameldowania, sprzedaż co do zasady zostanie udokumentowana
wyłącznie paragonem, przy czym, na żądanie Klienta zgłoszone w terminie
wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, Wynajmujący wystawi
fakturę imienną i prześle ją Klientowi na adres zamieszkania lub adres mailowy
podany przy rezerwacji.
§6 Zasady rezerwacji
1. Rezerwacji pobytu
w Obiekcie można dokonać poprzez:
a. Złożenie i
opłacenie zadatku w wysokości 30% całej należności w terminie 2 dni od złożenia
rezerwacji, za pomocą systemu rezerwacyjnego dostępnego na stronie internetowej
pod adresem www.orlabukowina.pl;
b. Złożenie
zamówienia rezerwacyjnego poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres
skrzynki elektronicznej: rezerwacje@orlabukowina.pl, z podaniem terminu
przyjazdu i wyjazdu, rodzaju apartamentu, imienia i nazwiska osoby
rezerwującej, adresu zamieszkania, numeru telefonu, adresu e-mail, ilości osób
w apartamencie oraz godzinę przybycia (jeśli jest znana), następnie opłacenie kwoty
zadatku w wysokości 30% całej należności w terminie 2 dni od złożenia
rezerwacji;
c. Złożenie
zamówienia telefonicznie w godzinach od 10:00 do 17:00, od poniedziałku do
piątku pod numerem +48 603 500 514 lub pod numerem +48 18 20 771
63, z podaniem terminu przyjazdu i wyjazdu, rodzaju apartamentu, imienia i
nazwiska osoby rezerwującej, adresu zamieszkania, numeru telefonu, adresu
e-mail, ilości osób w apartamencie oraz godzinę przybycia (jeśli jest znana),
następnie opłacenie zadatku w wysokości 30% całej należności w terminie 2 dni
od złożenia rezerwacji;
d. Złożenie i
opłacenie zamówienia w formie gotówkowej lub bezgotówkowej kartą płatniczą
osobiście w recepcji Obiektu.
2.
Rezerwacji dokonuje się na osobę lub firmę, która będzie dokonywać płatności.
Dokonując rezerwacji na firmę należy wskazać osobę, która będzie działała oraz
odpowiadała w imieniu firmy, w tym: stawi się w Obiekcie, wykona obowiązek
meldunkowy, opłaci dodatkowe koszty – jeśli wystąpią, itp.
3.
Rezerwacje dokonywane przy użyciu systemu rezerwacyjnego udostępnionego na
stronie internetowej Obiektu a także rezerwacje dokonywane drogą mailową oraz
telefoniczną zostaną automatycznie anulowane w przypadku gdy środki za zadatek
nie zostaną zaksięgowane na rachunku bankowym Obiektu w wymaganym terminie.
Wpłata dokonana po upływie wymaganego terminu spowoduje ponowne dokonanie
rezerwacji na warunkach określonych w zamówieniu, jednakże wyłącznie pod
warunkiem dostępności pokoju w całym okresie planowanej rezerwacji.
4.
W przypadku dokonania rezerwacji przy użyciu systemu rezerwacyjnego
udostępnionego na stronie internetowej Obiektu, a także drogą mailową lub
telefoniczną bezpośrednio przed datą planowanego przyjazdu, w czasie zbyt
krótkim na dokonanie czynności bankowych związanych z wpłaceniem zadatku za
rezerwacje oraz potwierdzeniem wpływu środków na rachunek bankowy Obiektu,
dopuszcza się potwierdzenie opłacenia zadatku poprzez przesłanie bankowego
potwierdzenia wykonania przelewu na adres skrzynki elektronicznej
rezerwacje@orlabukowina.pl albo opłacenie zamówienia w formie gotówkowej lub
bezgotówkowej kartą płatniczą przy zameldowaniu w Obiekcie.
5.
Płatności realizowane tradycyjnym przelewem bankowym winny być dokonywane na
rachunek bankowy Obiektu nr 76 1140 2004 0000 3602 7461 5013 prowadzony przez
mBank
6.
W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu Klient zostanie obciążony
opłatą za rezygnację z pobytu w wysokości:
a.
stanowiącej równowartość 50% kwoty wpłaconej przy rezerwowaniu pobytu – jeżeli
rezygnacja z pobytu nastąpi w formie pisemnego oświadczenia o anulowaniu
rezerwacji przesłanego na adres skrzynki elektronicznej rezerwacje@orlabukowina.pl
na 14 dni przed planowanym rozpoczęciem pobytu w Obiekcie. Wartość 50% kwoty
wpłaconej przy rezerwacji pobytu zostanie zwrócona Klientowi w wysokości
pomniejszonej o koszty manipulacyjne (maksymalnie do 3% wartości transakcji)
związane z rozliczeniem transakcji dokonywanych za pośrednictwem operatora
płatności, w przypadku gdy zamówienie zostało złożone za pomocą systemu
rezerwacyjnego online udostępnionego na stronie internetowej Obiektu lub o
koszty wykonania przelewu.
b.
stanowiącej równowartość 100% kwoty wpłaconej przy rezerwowaniu pobytu – jeżeli
rezygnacja z pobytu nastąpi w formie pisemnego oświadczenia o anulowaniu
rezerwacji przesłanego na adres skrzynki elektronicznej
rezerwacje@orlabukowina.pl mniej niż 14 dni przed planowanym rozpoczęciem
pobytu w Obiekcie;
c.
stanowiącej równowartość 100% kwoty wpłaconej przy rezerwowaniu pobytu – jeżeli
rezygnacja z pobytu nastąpi poprzez nie stawienie się w Obiekcie do upływu
pierwszej doby planowanego pobytu (w godzinach pracy recepcji), przy czym w
takiej sytuacji rezygnacja z pobytu oznacza automatyczne anulowanie rezerwacji
pobytu w kolejnych dobach.
7.
Opłata za rezygnację z zarezerwowanego pobytu zostanie potrącona z kwoty
wpłaconej przy rezerwowaniu pobytu. Jeżeli wystąpi różnica pomiędzy zapłaconą
przez Klienta przy rezerwowaniu pobytu kwotą a należną Wynajmującemu opłatą za
rezygnację z zarezerwowanego pobytu, zostanie ona zwrócona Klientowi na
rachunek bankowy lub kartę płatniczą, z których dokonano opłacenia rezerwacji,
w terminie 7 dni od anulowania rezerwacji.
8.
Anulowanie rezerwacji wymaga dla swojej ważności formy pisemnej, przy czym dla
dochowania formy pisemnej dopuszcza się przesłanie stosownej wiadomości e-mail
na adres skrzynki elektronicznej Obiektu: rezerwacje@orlabukowina.pl.
9.
Rezerwacje dokonywane za pośrednictwem zewnętrznych platform rezerwacyjnych
(np. Booking.com), z których powiadomienia o rezerwacjach realizowane są drogą
mailową, traktowane są jak rezerwacje dokonane drogą mailową.
10.
Wynajmujący nie jest zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany przez
Klienta okres pobytu.
§7
Zameldowanie i wymeldowanie
1.
Podstawą przyjęcia Klienta oraz osób przebywających wraz z Klientem jest
zameldowanie w Obiekcie, którego, z zastrzeżeniem pkt. 3, dokonuje się w Obiekcie
lub on-line przez stronę obiektu www.orlabukowina.pl
. Zameldowanie odbywa się poprzez okazanie przez Klienta dokonującego
zameldowania swojego dokumentu tożsamości ze zdjęciem w celu zweryfikowania
tożsamości.
2.
Odbiór kluczy odbywa się w godzinach 14:00 do 22:00.
3.
W przypadku stawienia się Klienta w Obiekcie w recepcji, poza godzinami o
którym mowa w rozdziale VII pkt. 2, Klient ma obowiązek poinformować osobę
odpowiedzialną (nr tel. 603 500 514) z wyprzedzeniem umożliwiającym przekazanie
kluczy przez obsługę Obiektu. Klient melduje się oraz odbiera klucze za pomocą
zamontowanej skrytki przy drzwiach wejściowych do obiektu (w sytuacji gdy
zadatek jest opłacony). W przypadku niedostępności skrytek, bądź nie wpłacenia
zadatku, odbiór kluczy jest dodatkowo płatny 50zł.
4.
Przed zdaniem apartamentu i zwrotem kluczy, najemcy obowiązani są posprzątać
aneks kuchenny (zmyć naczynia, wynieść śmieci)
5.
Oddanie Apartamentu oraz kluczy po zakończeniu pobytu, następuje w ostatnim
dniu pobytu w godzinach 9.00-11.00, ewentualna wcześniejsza pora po uzgodnieniu
telefonicznym (nr tel. 603 500 514) z jednodniowym wyprzedzeniem.
6.
Klient nie może przekazywać pokoju innym osobom niż osoby przebywające wraz z
Klientem, ani w czasie pobytu ani po jego zakończeniu.
7.
Wynajmujący może odmówić przyjęcia do Obiektu i przebywania w nim osoby, która
podczas wcześniejszego pobytu naruszyła Regulamin, wyrządziła szkodę w mieniu
Obiektu lub innych osób, albo szkodę na osobie/ach innych Klientów, pracowników
Obiektu lub innych osób przebywających w Obiekcie, jest pod wpływem alkoholu
lub środków odurzających, albo też w inny sposób działała na niekorzyść
Obiektu.
§8
Korzystanie z obiektu
1.
Zachowanie wszystkich osób przebywających w Obiekcie nie powinno zakłócać
spokojnego pobytu innych osób; w szczególności należy mieć na względzie, że w
Obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz. 22:00 do godz. 7:00 dnia następnego.
Wynajmujący może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę
zasadę.
2.
W Obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów (w tym również
elektronicznych).
3.
W Obiekcie obowiązuje całkowity zakaz posiadania i zażywania zakazanych prawem
środków odurzających i substancji psychotropowych. W razie stwierdzenia łamania
tego zakazu, fakt ten zostanie zgłoszony Policji, a Klient wraz z osobami z nim
przebywającymi będzie musiał niezwłocznie opuścić Obiekt bez prawa do zwrotu
kosztów wynikających ze skrócenia pobytu w Obiekcie
4.
W Apartamentach obowiązuje całkowity zakaz używania urządzeń grzewczych
(niezależnie od źródła zasilania), gazowych oraz elektrycznych, niestanowiących
standardowego wyposażenia pokoi; zakaz nie dotyczy: ładowarek telefonów,
urządzeń komputerowych, radioodbiorników, suszarek do włosów oraz innych
urządzeń do higieny osobistej.
5.
W Apartamentach obowiązuje całkowity zakaz używania produktów dymiących:
świeczek, pałeczek zapachowych, papierosów (w tym elektronicznych) itp. W razie
stwierdzenia naruszenia zakazu lub uruchomienia alarmu pożarowego z czujnika
dymu, Klient zostanie obciążony karą w wysokości 200 zł oraz dodatkowymi
kosztami związanymi z interwencją innych służb. Wyżej wymienioną płatność
należy uregulować najpóźniej przy wymeldowaniu z Obiektu.
6.
Klient opuszczając apartament musi zabrać ze sobą klucze oraz dopilnować by
apartament został skutecznie zamknięty. W przypadku zagubienia bądź trwałego
uszkodzenia klucza, bądź zamka Klient zostanie obciążony opłatą za założenie
nowego zamka, oraz wyrobienie nowych kluczy.
7.
W przypadku zaobserwowania realnego zagrożenia pożarowego każda osoba
przebywająca w Obiekcie zobowiązana jest niezwłocznie poinformować odpowiednie
osoby.
8.
Wynajmujący nie zezwala na dokonywanie jakichkolwiek zmian w pokojach oraz ich
wyposażeniu, poza nieznacznym przestawieniem mebli ruchomych nienaruszającym
ich funkcjonalności i bezpieczeństwa użytkowania.
9.
Obiekt nie posiada udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami. Pokoje nie są
przystosowane do korzystania przez osoby na wózkach inwalidzkich.
10. W Obiekcie nie są akceptowane
zwierzęta.
§9
Odpowiedzialność
1. Wynajmujący nie ponosi
odpowiedzialności za rzeczy Klienta pozostawione w apartamencie.
2. Wynajmujący nie ma prawa wejść
do wynajętego Apartamentu bez zgody Klienta, chyba, że zagrożone jest życie lub
zdrowie Klienta lub zostały naruszone postanowienia Regulaminu.
3. Klient ponosi odpowiedzialność
materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów
wyposażenia i urządzeń technicznych Apartamentu, powstałe z jego winy lub z
winy odwiedzających go osób.
4. Klient winien niezwłocznie
zawiadamiać o wszelkich usterkach, wadach lub uszkodzeniach w wyposażeniu
Apartamentów, powstałych w okresie wynajmu.
5. Równowartość kosztów napraw
uszkodzeń, usterek, powstałych z winy najemców oraz z winy osób przebywających
w wynajmowanym apartamencie za zgodą najemców, pokrywa Klient.
6. Klient winien zwrócić
szczególną uwagę na bezpieczeństwo dzieci przebywających w Apartamencie i na
terenie obiektu.
7. W przypadku podejrzenia
naruszenia Regulaminu, Klient ma obowiązek umożliwić wejście Wynajmującego do
Apartamentu.
8. W przypadku pozostawienia
rzeczy w Apartamencie, Wynajmujący może je wysłać na prośbę i koszt Klienta. Na
odpowiedź Klienta w tej sprawie Wynajmujący czeka do 7 dni od momentu
przekazanej informacji.
§10
Inne postanowienia
1.
Klientowi, jako stronie umowy zawartej z Wynajmującym, przysługuje prawo
złożenia reklamacji na jakość świadczonych usług. Reklamacje należy składać w
Obiekcie niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności z umową, w szczególności
uchybień w standardzie świadczonych usług. W prostych sprawach reklamacje będą
w miarę możliwości rozpatrywane i załatwiane niezwłocznie przez personel
recepcji Obiektu, a w sprawach wymagających szerszego rozpoznania bądź decyzji
zarządzającego Obiektem w terminie 14 dni od złożenia reklamacji na piśmie.
2.
Z chwilą podjęcia przez Klienta działań z zamiarem skorzystania z usług
świadczonych przez Wynajmującego, w szczególności w celu dokonania rezerwacji
pobytu w Obiekcie, Klient automatycznie akceptuje postanowienia niniejszego
Regulaminu, w tym zasady ochrony i przetwarzania danych osobowych Klientów
korzystających z usług turystycznych, w tym hotelarskich, świadczonych w
obiekcie „Orla Village Bukowina” przez Firmę Vika Katarzyna Witek.
Podanie przez Klienta wymaganych danych osobowych jest dobrowolne, jednakże
niezbędne do świadczenia usług, co oznacza, że osoba, której dane dotyczą, nie
jest zobowiązana do ich podania, jednakże konsekwencją niepodania danych będzie
brak możliwości korzystania z usług świadczonych przez Wynajmującego.
Informacja o zasadach ochrony i przetwarzania danych osobowych, o której mowa w
zdaniu poprzedzającym jest załącznikiem do niniejszego Regulaminu i stanowi jego
integralną część.
3.
Opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej www.orlabukowina.pl oraz w
portalach ogłoszeniowych należy traktować jako formę reklamy zachęcającej do
skorzystania z usług Obiektu; nie stanowią one oferty w rozumieniu przepisów
Kodeksu cywilnego.
4.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem świadczenia usług obowiązują
przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o usługach
turystycznych. Regulamin obowiązuje od dnia 14.01.2019 r.
Załącznik
do Regulaminu
Informacja o zasadach ochrony i przetwarzania
danych osobowych Klientów korzystających z usług turystycznych, w tym
hotelarskich, świadczonych w obiekcie „Orla Village Bukowina” przez Firmę Vika
Katarzyna Witek (Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO) Zgodnie z
Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych – RODO),
a także zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych
służącą stosowaniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE),
informuję że:
1.
Administratorem danych osobowych Klientów korzystających z usług turystycznych,
w tym w szczególności usług hotelarskich świadczonych przez Firmę Vika
Katarzyna Witek z siedzibą w Bukowinie Tatrzańskiej w obiekcie „Orla Village
Bukowina” jest Firma Vika Katarzyna Witek z siedzibą w Bukowinie Tatrzańskiej
przy ul. Słonecznej 1, telefon: +48 603 500 514, email: rezerwacje@orlabukowina.pl;
‘2.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, którym jest Katarzyna Witek,
z którym Klienci mogą się kontaktować w sprawach przetwarzania danych osobowych
za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: vikacentrum@gmail.com oraz za
pośrednictwem poczty tradycyjnej kierując korespondencję na adres
Administratora z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”;
3.
Administrator będzie przetwarzał dane osobowe Klientów w celu:
a.
zawarcia i wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub
do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem
umowy (np. w celu dokonania rezerwacji) [art. 6 ust. 1 lit. b) RODO];
b.
wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze [art. 6 ust. 1 lit.
c) RODO], na przykład statystycznego, sprawozdawczego, archiwizacyjnego, księgowego,
podatkowego;
c.
wynikającym z prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora
lub przez stronę trzecią [art. 6 ust. 1 lit. f) RODO], na przykład w takich
celach jak: • właściwa obsługa oraz prawidłowe dokumentowanie, księgowanie i
rozliczanie świadczonych usług, • właściwe zarządzanie usługami oraz obiektem
świadczącym te usługi, • ustalenie, dochodzenie i obrona roszczeń związanych ze
świadczonymi usługami, • realizacja komunikacji oraz dostarczanie usług za
pośrednictwem stron i serwisów internetowych Administratora,